life isnt a music player

Life isn't a music player where you choose whats being played. It is a radio where you have to enjoy whats being played. ~ Zayn Malik

czwartek, 2 stycznia 2014

Zayn Malik fanfiction

Hej ;)
No więc tak... Założyłam tego bloga,  ponieważ uwielbiam Zayna Malika i zdecydowałam się napisać o nim fanfiction. Główną bohaterkę wyobrażam sobie jako Arianę Grande, nie wiem czemu, po prostu tak mi pasuje z wyglądu. Zespół istnieje i w opowiadaniu występują wszyscy chłopcy z One Direction. Mam nadzieję,  że znajdą się jakieś zainteresowane directionerki ;3
No nie będę więcej nudzić. Chciałam jeszcze tylko przekazać, że jakby ktoś miał ochotę zrobić tło, zwiastun czy założyć jakiejś postaci konto na tt w późniejszym czasie to bardzo bym się cieszyła. Po prostu skontaktujcie się wtedy ze mną na moim twiterze:
@oliwia_malik69

Chcę też zaznaczyć, że Zayn Malik z opowiadania jest wzorowany tylko na wyglądzie Zayna Malika z 1D (no i może paru ciekawostkach na jego temat xd), a te fanfiction nie przedstawia w żadnym stopniu jego historii. Zayn może w rzeczywistości być zupełnie innym człowiekiem i pewnie tak jest.

W "Memories are still live" mogą pojawić się wulgaryzmy, a w późniejszym czasie również sceny + 18 więc czytacie na własną odpowiedzialność!

Pozdrawiam. Mam nadzieję,  że będziecie czytać.  xx


1 komentarz:

  1. Okej... Prosiłaś, żebym weszła, więc o to jestem! Ta daaa... Cieszmy się i radujmy, Angie przybywa! A teraz tak na pooooważnie (jeśli potrafię być poważna - w co szczerze wątpię). Cóż ja Ci mogę pomóc... Um... Zwiastunów robić nie umiem, to odpada, a co do szablonu... http://szablony1kierunkowe.blogspot.com/2013_12_01_archive.html Tu są świetne, możesz wybrać i pobrać. Gdybyś miała problemy z instalacją to moje gg jest podane na asku lub możesz też bezpośrednio zadać mi pytanie tam. Prologu jeszcze nie czytałam, ale zaraz to zrobię i sprawdzę, czy muszę Ci pomagać, bo możesz mieć po prostu małą pewność siebie (jak ja)... Ewentualnie jak nie masz pomysłu jak wybrnąć z jakiejś sytuacji to możesz pisać mi na maila (już kiedyś pomagałam dziewczynie) ach-te-moje-blogi@wp.pl lub na gg jak wspomniałam wcześniej.
    Po za tym mogę dodać Twojego bloga do polecanych (jeśli wyrazisz zgodę) no i mogę Ci podać kilka stron, gdzie blog trafi do polecanych - pamiętaj tylko, że nie musi to dać rezultatu. Zwłaszcza jeśli ktoś zwraca uwagę na wygląd. Niby nie powinno się patrzeć "na okładkę książki", ale wiele ludzi tak robi i muszę przyznać, że ja sama czasami też.
    Nie odpowiadaj mi tu, bo mogę tego nie zauważyć - napisz do mnie na asku, gg, mailu lub tt. :)
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw komentarz. Będzie mi bardzo miło :)